НАПРЯМКИ РОЗРОБКИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ

Наталія Сарай

Анотація


У статті розкрито основні напрямки розроблення цінової політики підприємств регіону, охарактеризовано принципи, на яких має базуватися цінова стратегія. Обгрунтовано основні функції ціни. Визначено чинники, що впливають на процес ціноутворення, розглянуто етапи та послідовність формування цін на підприємствах регіону.

 

The article describes the main directions development pricing policies of companies in the region, characterized the principles which should be based pricing strategy. Grounded the basic functions of price. Factors, which influence on the pricing are determined, considered stages and sequence pricing on the enterprises in the region.


Ключові слова


ціна; ціноутворення; функції ціни; цінова політика; напрямки ціноутворення; price; pricing; price functions; pricing directions

Повний текст:

PDF

Посилання


Литвиненко Я. В. Маркетингова цінова політика : навчальний посібник / Я. В. Литвиненко. – К. : Знання, 2010. – 425 с.

Тормоса Ю. Г. Ціни та цінова політика : навчальний посібник / Ю. Г. Тормоса – К. : КНЕУ, 2001. – 122 с.

Маркетинговий менеджмент : навчальний посібник / За ред. Л. В. Балабанової. – 3-тє вид., переробл. і доп. – К. : Знання, 2004. – 354 с.

Петруня Ю. Є. Маркетинг : Навчальний посібник / Ю. Є. Петруня. – К. : Знання, 2007. – 325 с.

Ковальчук С. В. Маркетинг : навчальний посібник / С. В. Ковальчук, В. Л. Карпенко, Л. М. Коваль, Р. В. Бойко, Л. А. Бичікова та ін. – Львів : Новий Світ – 2000, 2011. – 679 с.

Дж. Р. Эванс. Маркетинг : учебное пособие / Дж. Р. Эванс, Б. Берман. – М. : Сирин, 2001. – 308 с.

Корж М. В. Маркетинг : навчальний посібник / М. В. Корж. – К. : Центр учбової літератури, 2008. – 344 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.