СУЧАСНІ ТРЕНДИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ

Люба Турчин, Віктор Островерхов

Анотація


У статті розглянуто теоретичні основи інтернет-маркетингу, проаналізовано застосування його інструментів, досліджено впровадження інноваційних трендів інтернет-маркетингу в діяльність сучасних підприємств. Розглянуто й охарактеризовано інструменти інтернет-маркетингу, такі, як: SEO-оптимізацію, тобто просування в пошукових системах; е-mail розсилання; рекламу в соціальних мережах (SMM); контекстну рекламу, один із найпопулярніших методів реклами, яку здійснюють в інтернеті; банерну рекламу, графічне зображення, розташоване на сторінці веб-сайта видавця; арбітраж трафіку, купівлю веб-майстром трафіку за певною ціною для подальшого продажу на вигідніших умовах. Визначено та проаналізовано основні тренди, що домінують у сфері інтернет-маркетингу, а саме: динамічну активізацію мобільного маркетингу, активне використання веб-аналізу, рекламу у відеоформаті, маркетинг впливу (стратегію, яка передбачає, що спеціальні люди донесуть до обраної аудиторії потрібний посил), еmail-маркетинг, контент-маркетинг, просування в Instagram, чат-боти і месенджери, перехід від індивідуалізму до спільної творчості. Підсумовано, що інтернет-технології змінюють способи взаємодії компаній зі своїми співробітниками, партнерами, конкурентами та постачальниками, а інтернет-маркетинг розвивається з неймовірною швидкістю, і встигають за новими трендами тільки ті, які швидко вміють змінюватися та адаптовуватися до нових умов бізнесування, також продумують високоякісну маркетингову стратегію.

Ключові слова


Інтернет-маркетинг; SEO-оптимізація; SMM; email- маркетинг; чат-боти; месенджери; веб-аналіз; контекстна реклама

Повний текст:

PDF

Посилання


Що таке інтернет-маркетинг − повний огляд для новачків + основні інструменти і стратегії просування. URL: http://itstatti.in.ua/internet-marketing/51-shcho-take-internet-marketing-povnij -oglyad-dlya-novachkiv-osnovni-instrumenti-i-strategiji-prosuvannya.html.

Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основи маркетингу / пер. з англ. 2-е європ. вид. М.; СПб.; К. : Видавницький дім “Вільямс”, 2002. С. 487.

Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг : навч. посіб. К. : Центр учбової літератури, 2011. С. 307.

Чухрай Н. І., Юрків О. Я. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Cерія “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. 2017. № 862. С. 184.

SEO-словник. URL: http://igroup.com.ua/seo-articles/.

Електронна комерція : навч. посібн. з підготовки бакалаврів / Царьов Р. Ю. Одеса : ОНАЗ ім. О. С. Попова, 2010. С. 297.

Email-маркетинг. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/Email-маркетинг.

Грищенко О. Ф., Нєшева А. Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 4. С. 86–97.

Афанасьєва О. П. Інтернет-маркетинг. Опорний конспект лекцій. Харків : Харківський державний унверситет харчування та торгівлі, 2017. С. 30.

Турчин Л., Монастирський Г. Social Media Marketing як інструмент просування підприємств-надавачів транспортних послуг. Економічний аналіз. 2018. № 1, т. 28. С. 258-264.

Матвеєва А. Д., Євсейцева О. С. Маркетинг впливу. Як знайти найкращих агентів впливу? Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, 4 лист. 2016 р., Київ. К. : КНУТД, 2016. С. 44.

Як використовувати Instagram для просування бізнесу: 13 практичних порад. URL http://gwg.in.ua/archives/445.

Економіка спільної участі. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Економіка_спільної_участі.

Смолянюк О. В. Соціальні мережі: значення для маркетингової діяльності. Економіка та держава. 2013. № 3. С. 91–93.

Смолянюк О. В. Маркетингова складова соціальних мереж: світ та Україна. Економіка та держава. 2013. № 8. С. 112−117.

Голмс Ч. Ідеальна машина продажів / пер. з англ. В. Семенюк. Харків : Вид-во “Ранок” : Фабула, 2019. 288 с.

Батирєв М. 45 татуювань продавана. Правила для тих, хто продає і керує продажами / Пер. укр. О. Кожушко. Харків : Вид-во “Ранок” : Фабула, 2017. 336 с.

Райс Е., Траут Дж. Маркетингові війни / пер. з англ. В. Стельмах. Харків : Вид-во “Ранок” : Фабула, 2019. 240 с.

Траут Дж., Рівкін Ст. Диференціюйся або помри / пер. з англ. Я. Машико. – Харків : Вид-во “Ранок” : Фабула, 2019. 240 с.

Турчин Л., Островерхов В. Застосування CRM-систем в маркетинговій діяльності та управлінні персоналом транспортних підприємств. Економічний аналіз. 2018. № 3, т. 28. С. 199−206.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.