ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ЯК НАПРЯМ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Віктор Островерхов

Анотація


У статті розглянуто конкурентну спроможність персоналу в інноваційному маркетингу діяльності підприємства в Україні протягом останніх років. Розкрито сутність та необхідність інноваційної діяльності в управлінні персоналом, поняття та своєчасність конкурентоспроможності персоналу інноваційному маркетингу підприємства. Розглянуто сучасні підходи до управління персоналом та виявлено певні проблеми в системі управління підприємством – управління персоналом.

 

The article reviews the competitive ability of staff in the innovative marketing of the company in Ukraine in recent years. The essence and the need for innovation activities in human resource management, the concept of timeliness and competitiveness of innovative marketing company of staff. Modern approaches to human resource management and found some problems in the enterprise management system - human resources management.


Ключові слова


інновації; персонал; нововведення; інноваційна діяльність; інноваційна активність; організаційні інновації; трудовий потенціал; маркетинг персоналу; innovation; human resources; innovation; innovation; innovation activity; organizational innovation

Повний текст:

PDF

Посилання


Грішнова О. Конкурентоспроможність персоналу підприємства : критерії визначення та показники вимірювання / Грішнова О., Шпирко О. // Україна: аспекти праці. – 2004. - № 3. – С. 3-9.

Завиновська Г. Т. Економіка праці : Навчальний посібник / Завиновська Г. Т. – 3-е вид., без змін. – К. : КНЕУ, 2007. – 304 с.

Козлова Г. Стратегічні положення концепції розвитку людських ресурсів в Україні / Козлова Г., Кравченко В., Никифоренко В. // Вісник Тернопільської Академії народного

господарства. – 2005. - №3. – С.134-142.

Менеджмент персоналу : навч. посіб. / за заг. ред. д .е. н., проф. В. Я. Брича – Тернопіль : ТНЕУ, 2012. – 520.

Морщенок Т. С. Підвищення якості та рівня конкурентоспроможності персоналу – необхідні умови забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Морщенок Т. С., Ластенко А. В. // Економіка : проблеми теорії та практики : Зб.наук.пр. - Вип.204. - Т. V. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2005. – С. 1168-1178.

Морщенок Т. С. Маркетинговий підхід до управління персоналом / Морщенок Т. С. // ХІ науково-технічна конференція студентів, магістрантів, аспірантів і викладачів ЗДІА. Тези доповідей. - Ч.ІІ. – Запоріжжя : ЗДІА, 2006. - С.20-21.

Саруханов Э. Маркетинг персонала на предприятии / Саруханов Э., Сотникова С.

// Проблемы теории и практики. – 1996. - №1. – С.88-92.

Тупик І. Стимулирование профессионализма персонала как неотъемлемый фактор наращивания интеллектуального потенциала предприятия / Тупик І. // Справочник кадровика. – 2004. - № 4(22). – С. 84-90.

Управление персоналом организации : Учебник / Под ред. А. Я. Кибанова. – 2-е изд., доп. и перераб. - М. : ИНФРА-М, 2004. – 638 с.

Управление персоналом / Под ред. В. К.Потемкина. – СПб. : РАЕН, 2001. – 669 с.

Управління людськими ресурсами : філософські засади. Навчальний посібник / Під ред. В. Г. Воронкової. – К.: ВД „Професіонал”, 2006. – 576 с.

Щукін І. О. Формування системи управління персоналом на підприємстві / Щукін І. О., Морщенок Т. С. // Економічний вісник Донбасу. – 2005. – № 1(2). – С. 116-120.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.